image

بهترین وکیل در مشهد

سلام دوستان عزیز بنده ایمان محمودی هستم در این مقاله می خواهم در مورد اینکه چطوری وکیل خودت را انتخاب کنی ،چند نکته رو باهاتون در میون بذارم .10 تا از بهترین وکلایی که ما در این مقاله برای بهترین وکیل در مشهد گذاشته ایم جز وکیل هایی بودن که با سامانه وکیل نوین فعالیت داشتن و پرونده های حقوقی موفقی انجام داده اند. البته بایستی گفت که وکلایی هم در شهر مشهد فعالیت دارند که در زمینه های حقوقی ،خانواده ،کیفری ،بهترین هستند.ولی ما متاسفانه از آوردن نام ایشان در مقاله معذوریت داریم .

 

شما می تونید با خوندن رزومه وکیل، اطلاعاتی را نسبت به وکیل مورد نظر خود بدست بیارید پس در ادامه مقاله همراهم باش. یک نکته مهم اینجا است : که همه ما باید بدونیم ، که مشورت کردن در زندگی ما ادم ها خیلی مهمه ولی این رو فراموش نکنیم که با چه فردی یا با چه شخصی مشورت میکنیم. مثال: اگر مریض بشیم میریم دکتر، اگر ماشین مون خراب بشه میریم جای تعمیرکار ماشین ،پس برای مشکلاتی که در زندگی ما رخ میده و هنوز مشکلاتمون بیشتر نشده مثل: خانواده،حقوقی و کیفری ، باید با وکیل مشورت کنیم ،در نظر بگیرید میتونید که با وکیل متخصص همان موضوع مشاوره شوید. چی از این بهتر....

 

 

آیه ای از قرآن کریم در رابطه با شورا و امر به مشورت


آیه 38 از سوره مبارک شوری در رابطه با شورا و مشورت است.
...وَ الَّذینَ اسْتَجابُوا لِرَبِّهِمْ وَ أَقامُوا الصَّلاةَ وَ أَمْرُهُمْ شُوری‏ بَیْنَهُمْ وَ مِمّا رَزَقْناهُمْ یُنْفِقُونَ(38)
آنچه به شما عطا شده متاع زودگذر زندگی دنیاست، و آنچه نزد خداست برای کسانی که ایمان آورده و بر پروردگارشان توکّل می‏کنند بهتر و پایدارتر است. (36)همان کسانی که از گناهان بزرگ و اعمال زشت اجتناب می‏ورزند، و هنگامی که خشمگین شوند عفو می‏کنند. (37) و کسانی که دعوت پروردگارشان را اجابت کرده و نماز را برپا می‏دارند و کارهایشان به صورت مشورت در میان آنهاست و از آنچه به آنها روزی داده‏ایم انفاق می‏کنند...

 

 

بهترین وکیل در مشهد کیست؟

برای حل مشکلات حقوقی خود می تونید از یک وکیل خبره و معتبر کمک بگیرید تا مشکلات تون سرعت حل شود در کل  همه افراد در طول زندگی خود دچاره مشکلات حقوقی شده اند و کمتر کسی هست که به دادگاه نرفته باشد .

شما می توانید با بهترین وکیل در مشهد از شر بسیاری از مشکلات خود به راحت شوید و به آرامش برسید.

بهترین وکیل در مشهد با صبر و حوصله کافی که دارد، به مشکلات تک تک پرونده ها به خوبی رسیدگی می کند ، پس بهترین وکیل کسی است که به نیابت از موکل خود پرونده اش  را با تلاش و پشتکار خود اقدام به رفع مشکلات فرد کند.

همانطور که می دونید بهترین وکیل وظایف بسیار زیادی دارد که آن ها از دادگاه اساسی فراتر است .مثال : تحقیق کردن در رابطه اطلاعات ، تهیه کردن اسناد واطلاعات ، واسطه شدن در اختلافات و مشاوره حقوقی به موکل های خود در مورد حقوق قانونی شان و....است ، که باید به درستی انجام دهد.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

ویژگی های بهترین وکیل در مشهد

بهترین وکیل در مشهد، باید ویژگی های خاص و خصوصیت های منحصر به فردی بر خوردار باشد و رفتار و اخلاق خوبی داشته باشد و بتواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد.

چند ویژگی بهترین وکیل در مشهد

1.صداقت و درستکاری

2.رعایت در اختیارات و حد و حدود خود در وکالت

3.رازدار موکلاهای خود باشد

4.پرونده را با دقت مطالعه کند که بتواند راه حلی درست پیدا کند .

5.بهترین وکیل باید مصلحت موکل را در نظر بگیرد . و موکل را درک کند.

6.بهترین وکیل تا می تواند با صحبت مشکل موکل را حل می کند.

مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل

سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
تخصص: ملکی ، کیفری ، خانواده ، ثبتی حقوقی
خدمات : مشاوره حضوری رایگان +پیگیری پرونده ها
میزان موفقیت : %90 موفقیت پرونده ها
هزینه وکیل براساس سختی پرونده

 

مهم ترین عوامل در انتخاب وکیل خوب

برای انتخاب بهترین وکیل در مشهد حتما باید نکاتی را در نظر گرفت ، در واقع با رعایت کرد این نکات ، بهتر می توانید یک وکیل حرفه ای و متخصص متناسب با موضوع پرونده خود انتخاب کنید و با اطمینان خاطر پیگیری و رسیدگی دعوی حقوقی به او بسپارید.

در نظر داشته باشید که برای دعوی حقوقی وکیلی را باید انتخاب کنید که برکلیه مسائل و قوانین حقوقی تسلط و تجربه کافی داشته باشد . در مسائل کیفری نیز باید وکیل پایه یک دادگستری که تجربه انجام دادن پرونده های کیفری بودن و به نتیجه خوبی رساندن و مهارت بالایی در این زمینه برخوردارند.مشاوره شوید.

 

نکات مهمی که در انتخاب بهترین وکیل باید به آن توجه کرد

1.یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب وکیل باید مورد توجه قرار گیرد  تخصص و دانش حرفه ای اوست .وکلا بعد از اخذ پروانه وکالت هر کدام به صورت تخصصی در یکی از حوزه های حقوقی و کیفری شروع به فعالیت می کنند. پس توجه داشته باشید در انتخاب وکیل براساس موضوع پرونده ای که در دست دارید وکیل مورد نظر خود را قرار دهید.

2. در انتخاب وکیل عجله نکنید شما می توانید در داخل سایت رزومه  و مهارت بهترین وکیل در مشهد را مطالعه کنید و با یک مشاوره و مهارتی که وکیل متخصص دارد صحبت کنید تا مشکل شما را به راحتی پیگیری  و حل کند .

3.هر وکیلی در زمینه کاری خود خوب و حرفه ای است پس برای انتخاب وکیل باید بدانید به سن نیست بلکه تسلط بر قوانین  وتجربه  در پرونده های مختلف و به سرانجام رساندن مشکلات حقوقی است.

 

بهترین وکیل مشهد در چه حوزه هایی فعالیت می کند؟

مسائل قضایی دارای گستردگی فراوانی است و قانون گذار برای هر کدام از موضوعات حقوقی و کیفری قوانین و تبصره های مختلفی را تعیین نموده است که از پیچیدگی بالایی برخوردار بود و امکان این که وکیل پایه یک بتواند بر تمامی این قوانین و مقررات تسلط داشته باشد وجود ندارد.

 

وکلا دادگستری بعد از اخذ پروانه وکالت پایه یک در یکی از این حوزه ها به صورت مقررات  مربوط به همان حوزه تسلط پیدا می کنند.

بهترین وکیل در مشهد می تواند در برخی از دعاوی رسیدگی و پیگیری به صورت تخصصی فعالیت داشته باشد.

وکیل خانواده:موضوعاتی که در این حیطه حقوقی قرار دارند شامل انواع طلاق، مهریه، حضانت فرزندان ، انحصار وراثت و غیره می شود.

وکیل ملکی:بهترین وکیل در مشهد که در این زمینه فعالیت می کنند به بررسی و حل و فصل مشکلات ملکی مانند تنظیم قرار داد ، ثبت سند، خلع ید، فروش و واگذاری مال غیر ، وقف ، سرقفلی وغیره می پردازد

وکیل شرکت ها :موضوعاتی از قبیل تکمیل پرونده های مالیاتی ، ضمانت نامه های بانکی و ثبت شرکت توسط وکلای متخصص شرکت ها مورد بررسی قرار می گیرد

وکیل ثبت احوال :افرادی که با مشکلات شناسنامه ای  خود مواجه شده اند و یا قصد حذف ، اضافه  و یا تغییراتی در شناسنامه خود دارند باید به وکیل متخصص ثبت احوال مراجعه کنند.

وکیل چک و سفته : این وکلا با اسناد تجاری و بانکی سر وکار دارند و با تسلط بر قوانین مربوط به این اسناد به موکلین خود در جلوگیری از ضرر و زیان مالی کمک می کنند.

لیست 10 تا بهترین وکیل در مشهد

 

 وکیل علی بهروش
 

 

 

 

 

بهترین وکیل در مشهد

 

وکیل علی بهروش

ایشان جزء وکلای مرکز خراسان رضوی می باشند و همچنین بنیان گذار سامانه وکیل نوین و دانش پژوه مقطع دکتری حقوق خصوصی هستند .

 مهارت و تخصص :ایشان توانایی بالایی در دفاع از حق وحقوق موکل و داشتن تعهد کاری و مسلط بودن به قوانین و آخرین تغییرات رویه قضایی رو برخوردارند و در پرونده هایی از جمله ملکی ،خانواده ، حقوقی، طلاق و طلاق توافقی با کترین زمان ممکن ، شناسنامه ، معافیت از سربازی و غیره ....مهارت و تخصص لازم را دارند

شماره تلفن: 09156222213

آدرس:شاهد 33 برج ایلما طبقه 4 واحد 401  دفتر راه امید

 

وکیل سید مجتبی علوی

 

 

 

 

 

بهترین وکیل در مشهد

 

 

وکیل سید مجتبی علوی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری کارشناس ارشد حقوق خصوصی با 17 سال سابقه کار وکالتی قبول وکالت و مشاوره تخصصی در زمینه های خانواده

 مهارت و تخصص:  (اعم از مهریه ، طلاق ، نفقه، تمکین ، حضانت ...) و با کم ترین زمان ، طلاق توافقی را انجام می دهند.  حقوقی (تنظیم سند، تنظیم قراردادها،انحصار وراثت ، تقسیم ترکه ،....  )  کیفری(کلاهبرداری ، جعل ، خیانت در امانت،مواد مخدر.....)

شماره تلفن: 09153078714

آدرس: بلوار سجاد، سجاد4 جنبع نوین چرم ساختمان پزشکان ، سجاد طبقه منفی 1 دفتر وکالت سید مجتبی علوی

 


 

 

بهترین وکیل در مشهد

 

 

 

 

وکیل میریم ثابتی بایگی

ایشان ، جزو بهترین وکلا در سامانه وکیل نوین در شهر مشهد به حساب می آیند، فارغ التحصیل از رشته حقوق جزا و جرم شناسی، با وکالت تخصصی هستند .

مهارت و تخصص:در دعاوی ملک(فروش مال مشاعی و پرونده های حصر و انحصار وراثت) ، چک، شهرداری، الزام به تنظیم سند و مطالبه وجه، تنظیم قرارداد ها علی الخصوص قرارداد مشارکت در ساخت و الزام به تحویل مبیع و کلاهبرداری و قبول وکالت همچنین طلاق توافقی را در کوتاه ترین زمان و کمترین هزینه انجام می دهند.

شماره تلفن: 09151026897

آدرس: شاهد33 برج ایلما طبقه 4 واحد 401

 

وکیل نگار گرمرودی 

 

 

بهترین وکیل در مشهد

 

 

 

وکیل نگار گرمرودی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری دارای پرونده وکالت به شماره 2335 رتبه 35 آزمون وکالت و رتبه 8 اختبار کانون وکلای دادگستری خراسان می باشند.

مهارت و تخصص :دارای مدارک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و حدود 9 سال سابقه تدریس در دانشگاه های علمی کاربردی ، پیام نور و آزاد هستند.

مولف کتاب  English for law students items of Vote Violations in the Supreme Court

دارای سابقه عضویت در مجمع مشورتی بانوان و مسئول کمیسیون حقوقی آن مجمع نیز بوده اند. در دعاوی خانواده ، حقوقی وکیفری فعالیت دارند.

شماره تلفن: 09155158702

آدرس: بلوار وکیل آباد ، بین وکیل آباد16 و 18 (بین هنرستان و هاشیمیه ) پلاک 272،طبقه اول

لطفا برای مراجعه با هماهنگی قبلی صورت گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

بهترین وکیل در مشهد

 

وکیل فاطمه بیگی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری با 13 سال سابقه در شهرهای قوچان ،سبزوار، بجنورد،مشهد وطرقبه شاندیز فعالیت داشته اند و در انواع دعاوی شامل خانوادگی ملکی مطالبه ی وجه مالیاتی کیفری و غیره دارای تجربه هستند.

تخصص و مهارت :جز مرکز وکلا . در دعاوی خانواده ، حقوقی ، کیفری .

شماره تلفن : 09158721566

آدرس:نبش معلم 45 پلاک 878 طبقه دوم دفتر وکالت فاطمه بیگی

 

   وکیل خانم سمیرا دهقانی
 

 

 

 

 

بهترین وکیل در مشهد

وکیل خانم سمیرا دهقانی

ایشان وکیل پایه یک دادگستری ، عضوکانون وکلای خراسان رضوی، دارای رتبه برترآزمون وکالت ،

 عضو واحد آموزش دادسرای ناحیه 5 مشهد، دارای رویکردی حرفه ای و نگرش جدید در عرصه وکالت ،

  مهارت و تخصص :با تجربه و با انگیزه و فداکار در راه عدالت ، توانایی خاص در حل موضوعات حقوقی، کیفری، خانواده

 شماره تلفن : 09154593153

 آدرس : بلوار شفا،روبروی دادگاه خانواده پلاک 146 

 

 

وکیل خانم سعیده عسکرپور

 

 

 

 

 

 

 

بهترین وکیل در مشهد

وکیل خانم سعیده عسکرپور :

ایشان وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی

حوزه اخذ پروانه وکالت کرمان

مهارت و تخصص :انجام کلیه پرررونده های خانواده، کیفری و حقوقی سابقه فعالیت:

1.از سال 1388 مشغول به فعالیت در زمینه مشاوره حقوقی در موسسه حقوقی عدل گسترکریمان سبز کرمان

2.مشاوره حقوقی در دو شرکت در کرمان

3. مشاوره حقوقی موسسه مالی و اعتباری عسکریه کرمان

شماره تماس:09138430575

آدرس:شاهد33 برج ایلما طبقه 4واحد 401