image

معرفی وکیل متخصص در سراسر کشور

با عرض سلام خدمت هموطنان عزیز

سامانه وکیل نوین اولین استارت آپ حقوقی در کشور می باشد و بیش از یک دهه فعالیت مستمر داشته به نحوی پلی میان موکل و وکیل می باشد که تا کنون موفق بوده و توانسته اعتماد بیش از 12 هزار موکل رو فراهم کنه هدف اصلی این مجموعه معرفی وکیل خبره و متخصص به شما عزیزان است تا با خیال راحت بتوانید مشکل خودتون رو حل کنید اصلا هم مهم نیس کجای ایران هستید یا در چه زمینه ای مشکل دارید چون مجموعه ما با بهترین وکیل هر شهر و استان همکاری میکنه و در هر زمینه ای چند تا وکیل وجود دارند پس از این بابت خیالتون راحت باشه و ما کنارتان هستیم.

حالا که با سامانه وکیل نوین اشنا شدین بریم برای ادامه مقاله .....

معرفی بهترین وکیل:

بهترین وکیل نسبت به موضوع پرونده ممکنه متفاوت باشه و بابت هر مشکلی بهتره که بریم دنبال متخصص آن درسته تو دنیای اینترنت و سایت های مختلف وکیل زیاده و دسترسی آسان تره ولی اینکه واقعا وکیل مناسب و متخصص فقط همان حوزه باشه سخت پیدا میشه ولی مجموعه سامانه وکیل نوین کار رو براتون اسون کرده و وکلا هر شهر نسبت به تخصص هر فرد دسته بندی شده اند که شما به راحتی می توانید با ایشان ارتباط گرفته و از مشاوره حضوری رایگان و مشاوره تلفنی با وکیل استفاده نمایید.

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

وکیل کیست؟

وکیل فردی است دارای مدرک پروانه وکالت و دسترسی به قوانین حقوقی را دارد و به عنوان نماینده حقوقی به موکل های خود خدمات ارائه می دهد و به صورت حرفه ای در حوزه حقوق فعالیت می کنند و باید دستورات و قوانین حقوقی مربوط به کشور خود را دنبال کنند. وکیل می تواند در موارد مختلف  مشاوره حقوقی نوشتن قرارداد پیگیری پرونده حقوقی و حضور در دادگاه به شما کمک می کند.

 برای گرفتن مشاوره تلفنی و مشاوره حضوری رایگان با وکیل متخصص اینجا کلیک کنید.

وکالت چیست؟

وکالت به معنای نمایندگی قانونی یک فرد یا شرکت توسط وکیل می باشد که به نمایندگی از شما در مسائل حقوقی فعالیت می کند. هدف اصلی وکالت حفاظت از حقوق و منافع شما می باشد.

برخی از سوالاتی که از وکیل باید در جلسه مشاوره حضوری بپرسیم:

  • آیا تخصص مورد نیاز در زمینه مشکل من را دارید؟
  • چند سال تجربه در این زمینه دارید؟
  • آیا پرونده های مشابهی را در گذشته پیگیری کرده اید؟
  • چه هزینه هایی مربوط به پرونده من هستند؟
  • چه زمانی می توانم از شما در مورد پروندم پیگیری کنم؟
  • آیا شما قادر به حضور در دادگاه هستید؟

ویژگی های بهترین وکیل:

  1. متخصص و با تجربه 
  2. داشتن صداقت و امانت داری
  3. قدرت تحلیل و تفکر
  4. مهارت های ارتباطی
  5. داشتن قدرت مذاکره
  6. منطق و عدالت طلبی
  7. قدرت تحمل فشار

چرا به وکیل نیاز داریم؟

گاهی اوقات مسائل حقوقی پیچیده و دشوار هستند و به دانش و تجربه وکیل نیاز دارند مثل اینکه شما برای بعضی از مریضی ها باید پیش پزشک بری و اگر دارو سر خود مصرف کنی ممکنه اوضاع بدتر بشه بخاطر همین شما در بعضی از دعاوی حقوقی به وکیل نیاز دارید تا از ضرر های بیشتر مالی و معنوی شما جلوگیری کنه. حالا که مشاوره حضوری در شهرتان رایگان شده پس منظقی تره که شما با خیال راحت به وکیل متخصص مراجعه کنید و با استفاده  از تجریه وکیل از ایشان راهکار های مناسب را بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

معرفی وکیل متخصص حقوقی :

دعاوی مربوط به اداره کار که ناشی از اختلافات کارگر و کار فرما می باشد ، چون که این دعاوی از لحاظ مالی کم ارزش است در شورای حل اختلاف مطرح میشه ،درخواست اجرائیه اسناد رسمی و چک از اداره ثبت محل ،دعاوی در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری که مردم عادی ناشی از تخلف ازعدم انجام وظیفه کارکنان در شهرداری مطرح میکنند، مراجع رسیدگی به اختلافات مالیاتی ،

گمرگی مطرح کردن ادعا حقوقی و ثبت دادخواست در دادگاه حقوقی عمومی ، مثل مطالبات چک و سفته و اسناد عادی ، وصول مطالبات و الزام به انجام مورد خواسته ، احراز و اثبات وقوع معامله از قبیل بیع ، اجاره ، صلح ،قرض ، رهن وسایر عقود معین و غیر معین ،ضمان قهری و خسارت خارج از قرارداد پرداخته می شود.

 معرفی وکیل متخصص خانواده:

خانواده رکن اصلی جامعه رو تشکیل میده و پایه و اساس هر خانواده والدین آن هستن، که اگر مشکلات به وجود آمده بین والدین حل نشه مسلما تاثیر مخربی بر زندگی و روابط فرزندان داره. از جمله اختیارات وکیل خانواده : دعاوی طلاق و طلاق توافقی ، دعوای مطالبه مهریه ، دعوای مطالبه نفقه ، حضانت و سرپرستی فرزندان و پرداخت نفقه اقارب ،دعوای مهر المثل و مهر متعه ،فسخ نکاح ، دعوای تمکین ، اثبات نشوز ،اثبات یا عدم زوجیت ،دعوای تغییر جنسیت ، دعوای نفی ولد.

معرفی وکیل متخصص کیفری:

در جامعه برخی اعمال و رفتار افراد به عنوان جرم محسوب میشه و طبق قانون و مقررات کشور برای اون ها مجازات تعیین شده. 

از جمله اختیارات وکیل کیفری:قتل عمد و غیر عمد، سرقت حدی و سرقت تعزیری،محاربه و افساد فی الارض،جعل اسناد و یا استفاده کردن از اسناد جعل شده،کلاهبرداری ،خیانت در امانت ، تحصیل مال از طریق نامشروع ،قاچاق و حمل و نگهداری مواد مخدر و دارو های روان گردان ،  حمل سلاح ،استفاده از سلاح برای بر هم ریختن نظم و امنیت جامعه ، صادر کردن چک برگشتی ،قاچاق انسان.

هزینه حق المشاوره و پرونده چقدر است؟

هزینه پرونده و قرارداد با توجه به شرایطی محاسبه می شود مثلا نوع پرونده یا خواسته موکل از وکیل و یا شرایط مالی موکل که همه ی اینها را می توان با وکیل متخصص به توافق رسید.که از این بابت اصلا جای نگرانی نیست در آخر این موکل و وکیل هستند که می توانند با توافق یکدیگر مبلغی را کمتر از تعرفه یا بیشتر از آن تعیین کنند و اینکه نحوه پرداخت آن اقساطی باشد یا….ما در این مقاله سعی کرده ایم که وکیلی با وجدان و با انصاف و دلسوز و با تجربه بهتون معرفی کنیم تا اینکه در وقت و هزینتون صرفه جویی بشه و با پرداخت اندکی هزینه بیشترین استفاده را ببرید. ما کنارتان هستیم.

مشاوره حضوری رایگان با وکیل متخصص:

سامانه وکیل نوین برای هموطنان عزیز شرایطی رو فراهم کرده که شما می توانید مشاوره حضوری رایگان با وکیل متخصص با توجه به مشکلتون در هر شهری که باشین داشته باشید تا بتوانید مشکل خودتون رو هرچه سریع تر حل کنید به همین منظور می توانید بر روی مشاوره حضوری رایگان  کلیک کنید.

مشاوره تلفنی با وکیل متخصص:

اگر فرصت این رو ندارید که حضوری تشریف ببرید دفتر وکیل و از نزدیک ایشان را ببینید و مشکل خودتون رو توضیح بدید شما می توانید تنها با پرداخت 100 هزار تومن با بهترین وکیل متخصص موضوعتان در هر شهری که باشین مشاوره انجام بدین به مدت 15 دقیقه، وکلای ما سعی می میکنند بهترین راهکار های قانونی رو پیش پای شما بگذارند. برای ارتباط با وکیل بر روی مشاوره تلفنی کلیک کنید.

راه های ارتباطی دیگر با ما:

برای رزرو نوبت مشاوره تلفنی یا مشاوره حضوری رایگان می توانید با شماره های 05136140000 یا 05136141111 تماس بگیرید.