image

بهترین وکیل قزوین

سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز، در این مقاله با بهترین وکیل قزوین آشنا می شوید و با مطالبی که  گذاشته شده در این مقاله می توانید، با آگاهی کامل تر و با خواندن رزومه بهترین وکیل قزوین که پایین تر از مطالبی که هست، لیست 10 تایی بهترین وکیل را مشاهد و برای مشکل حقوقی خود انتخاب کنید ،شما می توانید شماره وکیل را که در پایین تر رزومه هست ببینید و با، بهترین وکیل در قزوین ، مشاوره حضوری و آنلاین داشته باشید .البته در شهر قزوین بهترین وکلایی هستند که ما از گذاشتن ان ها معذوریم.

 

ویژگی های بهترین وکیل قزوین :

جالب که بدونید وکیل قزوین رفتار و اخلاق خوبی دارد . به موقع دفترش حضوری پیدا می کند ، موقع مشاوره اول به حرف های موکل گوش میدهد که بتواند موکل را درک کند ، و تهت هر شرایطی با  موکل خود هماهنگ هست و جواب گو تلفن موکلش هست . و موکل را مثل خانواده خودش می داند.شما می توانید با بهترین وکیل قزوین مشاوره شوید.

 

 

مشاوره حضوری رایگان و یا مشاوره تلفنی با وکیل

تنها کافیست فرم ذیل را پر کنید ظرف حداکثر نیم ساعت باشما تماس گرفته میشود و نزدیک ترین وکیل به شما معرفی میگردد.

حوزه های فعالیت بهترین وکیل قزوین :

هر وکیلی تویک تخصص فعالیت دارد مثل دعاوی خانواده ، حقوقی ، کیفری، البته بعضی از وکیل ها روی سه تا تخصص فعالیت دارند ولی بیشتر حوضه تخصصی که فعالیت دارند کار می کنند. البته حتما با وکیل متخصص مشکلتون مشاوره شوید . بهترین مشاوره را با بهترین وکیل قزوین داشته باشید.عنوان های ذیل را مطالعه کنید.


وکیل حقوقی در قزوین کیست؟

به وکیلی گفته می شود، که در حوزه ی ملکی ، ارث و وراثت ، شرکت ها و تجارت ،تخصص کامل و تا الان پرونده های زیادی در حوضحه حقوقی به ثمر رسانده است و هر چند مدت وکیل حقوقی اطلاعات خودش را به روز می کند که اگر قانون جدیدی در مورد مشکل حقوقی بود بتواند راه حل مشکل را پیدا کند و حتما مدارک مشکل حقوقی خود را ار اختیار وکیل بزارید تا با مطالعه بهتر مشکل شما را حل کند.شما می توانید با بهترین وکیل قزوین مشاوره شوید

بهترین وکیل کیفری قزوین به چه کسی گفته می شود؟

به وکیل پایه یک دادگستری گفته می شود ،رویحه خوب و بدون استرس صحبت کند، و در حضوه کیفری تجربه و پرونده های زیادی به موفقیت رسانده است . و اطلاعات حقوقی کیفری زیادی مطالعه کرده باشد . که موکل بدون استرس بتواند مشکلش را به وکیل کیفری بگوید.

وکیل خانواده در قزوین :

به وکیلی گفته می شود که اول رازدار موکل باشد و بتواند اول روانشناس خوبی برای موکلش باشد تا موکل اعتمادش به وکیل زیاد شود و اینکه وکیل تاحالا پرونده ای شباهت به این پرونده داشته باشد ، و طوری مشاوره به موکل بدهد که موکل براحتی  وکالت بدهد به وکیل تا مشکلش را پیگیری کند. شما می توانید با بهترین وکیل قزوین مشاوره شوید

وکیل شرکت ها در قزوین :

شما می توانید در خصوص مشکلات پیش آمده ناشی از دعاوی مربوط به شرکت ها که بین اعضای شرکت و سهام داران رخ می هد و سایر امور مربوطه با وکیل شرکت متخصص درامور حقوقی و مدنی تفاهم که در صورت نیاز با انعقادقرار داد وکالت از وکیل شرکت متخصص در این حوزه اشراف و آگاهی دارد مشاوره داشته باشید که در صورت نیاز با انعقاد قرارداد وکالت از وکیل متخصص در این حوزه یاری بطلبید چرا که انتخاب وکیل پایه یک دادگستری درست در این زمینه می تواند بهترین تصمیم برای رسیدن به حق شما باشد.

 

مهارت وتخصص بهترین وکیل قزوین :

به وکیلی گفته می شود که در تخصص حوزه خود مهارت کافی داشته باشد ،مثلا، تجربه اطلاعاتش در مورد دعاوی خانواده ، کیفری و حقوقی ، مانند:طلاق ، کلاهبرداری،ملکی ، توانسته باشد پرونده هایی را به ثمر رسانده باشد.

 

مشاوره عالی با بهترین وکیل  قزوین:

اگر می خواهید به وکیل مشاورعالی داشته باشید حتما قبلش هماهنگ بکنید تا برای شما وقت بگذارد تا با تمرکز عالی به شما بهترین مشاوره را بدهد، شما می توانیدبا بهترین وکیل قزوین مشاوره شوید.

 

مشاوره تلفنی با بهترین وکیل قزوین:

می دونید که یکی از راه هایی که موکل می تواند به راحتی با وکیل مشاوره شود تلفنی است ، اما در نظر بگیرید که سوال هایی که می خواهید بکنید حتما کوتا باشد که وکیل جواب شما را به درستی بدهد ، پس شما می توانید به راحتی با بهترین وکیل قزوین مشاوره تلفنی داشته باشید.

 

مشاوره حقوقی حضوری رایگان با بهترین وکیل قزوین:

مشاوره حضوری یکی از مهم ترین راه برای رسیدن حل مشکل شما است ، اما در نظر بگیرید که وقتی جای دکتر می روید قبل اینکه ویزیت شوید از شما پول ویزیت را می گیرند اما برای مشاوره حقوقی اول وکیل شمارا مشاوره می دهد ، راهنمایی می کند تا شما راحت تر تصمیم بگیرید برای مشکلتون البته شما می توانید 20دقیقه مشاوره حقوقی حضوری با وکیل داشته باشید.

 

  مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل قزوین

 

سطح وکیل: وکیل پایه یک دادگستری
تخصص: ملکی،کیفری،خانواده،ثبتی حقوقی
خدمات : مشاوره حضوری رایگان+پیگیری پرونده ها
میزان موفقیت: %90موفقیت پرونده ها
هزینه وکیل: براساس سختی پرونده

 

 

 

لیست 10 تایی بهترین وکیل قزوین

 

وکیل یوکابد مشفقی

سوابق شغلی بهترین وکیل قزوین ،وکیل مشفقی :

 

قاضی بازنشسته دادگستری استان قزوین از سال 1380تا 1401 فعالیت داشتن

 

تخصص وکیل مشفقی : ایشان متخصص در پیگیری دعاوی خانوادگی ، حضانت فرزند، مهریه ، طلاق ، دعاوی کیفری، مواد مخدر، قاچاق کلا و ارز،قتل ،  کلاهبرداری ، انتقال مال غیر ، خیانت در امانت جرائم رایانه ای و....اجرای احکام کیفری و دعاوی ملکی هستند.

مهارت های وکیل مشفقی: در سال 1380 با کسب رتبه 131 کنکور در رشته علوم انسانی ، وارد دانشکده ی علوم  قضایی تهران و بورسیه ی دستگاه قضایی شدن و به عنوان کارآموز قضایی ضمن تحصیل با دستور ریاست محترم وقت قوه قضاییه ، شروع به تحصیل در رشته ی حقوق و هم زمان حضور در محاکم قضایی به عنوان کارآموز قضاوت نموده اند ، در اردیبهشت ماه 1387 با اخذ ابلاغ قضایی در دادسرای ناحیه ی 4 تهران شروع به کار و نهایتا به لطف خداوند متعال در تیرماه 1401 با 20 سال سابقه قضایی به افتخار بازنشستگی نائل شدن از مرداد ماه 1401 نیز با عضویت در کانون وکلای قزوین مشغول به وکالت و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد نیز دانش آموخته ی دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین هستند.

 

آدرس دفتر وکالت مشفقی: قزوین بولوار آیت الله خامنه ای روبروی هتل مرمر مجتمع نیایش طبقه اول واحد 7

 

شماره تماس وکیل مشفقی : 09124865726

برای مشاوره حضوری وقت قبلی بگیرید .

 

وکیل شهریار ربیعی

وکیل پایه یک دادگستری در شهر قزوین می باشد و در دعاوی های مختلف مانند کیفری، ملکی، تجاری، خانواده و غیره تخصص و مهارت دارد.

آقای شهریار ربیعی با ارائه مشاوره های تخصصی به متقاضیانش، بهترین روش ها و راهکارها را به آنها ارائه می دهد تا بتوانند بهترین تصمیم را در جهت پیشبرد پرونده خود داشته باشند.

  • عضو کانون وکلا دادگستری استان قزوین
  • مشاورحقوقی

 

وکیل رضا قاسمی

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و به دلیل تعهد کاری که نسبت به کار خویش دارد، باعث رضایت موکلینش شده است.

همچنین ایشان به عنوان بهترین وکیل در قزوین شناخته شده است و تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا در مدت زمان کمتر بتواند از حق و حقوق موکلینش دفاع کند.

آقای رضا قاسمی در دعاوی های مختلفی از جمله ملکی، مالی، کیفری، خانواده، حقوقی و غیره  در شهر قزوین مشغول به فعالیت می باشد.

تخصص و مهارت:

  • سه سال سابقه کار وکالت
  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
  • عضو کانون وکلا دادگستری مرکز
  • مشاورحقوقی

 

وکیل حسین ترکمن

وکیل پایه یک دادگستری می باشد و همچنان در شهر قزوین مشغول به فعالیت در امور مختلف وکالتی است.

ایشان در کارنامه وکالتی خود دارای سوابق درخشانی می باشد و از نگاه مردم به عنوان بهترین وکیل در قزوین شناخته شده است.

آقای حسین ترکمن در زمینه دعاوی های مختلف مانند تجاری، ملکی، کیفری، ثبتی، خانواده و غیره مشغول به کار می باشد.

تخصص و مهارت:

  • کارشناسی ارشد حقوق خصوصی
  • مشاورحقوقی